معرفی هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراکز اقامتی ایران

معرفی هتل ها و هتل آپارتمان های تهران، مشهد، بندرعباس، کیش، قشم

معرفی هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراکز اقامتی ایران

معرفی هتل ها و هتل آپارتمان های تهران، مشهد، بندرعباس، کیش، قشم

معرفی هتل ها و هتل آپارتمان های تهران، مشهد، بندرعباس، کیش، قشم

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 استخر طبیعی و بزرگ لاهیجان به وسعت ۱۷ هکتار و عمقی در حدود ۴ متر در بخش شرقی لاهیجان و در پایین قله‌ای سرسبز و پوشیده از شمشاد به نام شیطان‌کوه که در قدیم آن را "شا‌ه‌نشین کوه" می‌نامیدند، واقع شده که از طریق آب‌های جاری شده از کوه تغذیه می‌شده و در گذشته مخزن آبی برای آبیاری مزارع برنج بوده است. جزیره ی زیبائی هم در وسط استخر لاهیجان وجود دارد که در گذشته  «میان پشته» نامیده می‌شد. برخی معتقدند استخر لاهیجان به دستور شاه عباس صفوی احداث شده و در قسمت جزیره آن قصری عظیم برای سکونت خود بنا نهاده بوده که در حال حاضر هیچ گونه اثری از آن بنا باقی نمانده است. در اطراف استخر لاهیجان  بلواری به طول 2 کیلومتر ساخته اند که امکان دوچرخه سواری در این مکان فراهم شده است. در اطراف این بلوار انواع رستوران ها و مغازه ها و سینمایی چندبعدی ساخته شده است. در بخشی از این بلوار وسایل ورزشی  کودکان و بزرگ سالان قرار دارد. گردشگران می توانند با رزرو هتل آپارتمان تعطیلات لاهیجان در کنار لذت از  جاذبه های گردشگری شهر لاهیجان ، حس آرامش بخش را نیز تجربه کنند.

  • گردشگر گردشگری
  • ۰
  • ۰

تالاب سوستان، در جوار روستایی با همین نام و در نزدیکی لاهیجان استان گیلان واقع شده است.تالاب سوستان از تالب های آب شیرین است که در فصول پاییز و زمستان پرآب بوده و در فصل تابستان آز آب آن کاسته می شود. دور تا دور تالاب را نیزار فرا گرفته است، همچنین در داخل و کنار ه های تالاب گیاهان مردابی و درختان جنگلی وجود دارد. تالاب سوستان همانند سایر تالاب های آب شیرین محل زندگی آبزیان و پرندگان می باشد. وجود راه دسترسی آسان، در کنار منظره ها و چشم انداز های زیبا و بکر سبب شده تا این تالاب به یکی از بهترین مقاصد برای علاقه مندان به طبیعت گردی و گردشگران بدل شود. تالاب سوستان در تمام روزهای سال زیبایی خود را داشته اما معمولا از ابتدا اردیبهشت تا پایان شهریور به دلیل رویش نیلوفرهای آبی بر سطح تالاب به زیبایی آن افزوده می شود. گردشگران می توانند با رزرو هتل دهدار لاهیجان و اقامت در هتل دهدار در کنار لذت از  جاذبه های گردشگری شهر لاهیجان ، حس آرامش بخش را نیز تجربه کنند.

  • گردشگر گردشگری
  • ۰
  • ۰

پل خشتی لاهیجان که به خشته پورد نیز معروف است یکی از پل های ارتباطی قدیمی شهر لاهیجان است. پل خشتی در محله پردسر در قسمت غربی شهر لاهیجان قرار دارد. قدمت پل خشتی لاهیجان به قرن نهم هجری قمری و دوران حکومت کیاییان باز می گردد. مصالح به کاربرده شده در پل خشتی لاهیجان آجر و آهک و ساروج است. طول آن 50 متر و عرض آن 4.5 متر و ارتفاع آن 11 متر میباشد.  پل دارای دو دهانه به صورت جناقی است. پایه میانی پل خشتی دارای سیل برگردان است. پل خشتی در سال 1355 خورشیدی جز آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. گردشگران می توانند با رزرو هتل ابریشمی لاهیجان  و اقامت در هتل ابریشم لاهیجان در کنار لذت از  جاذبه های گردشگری شهر لاهیجان ، حس آرامش بخش را نیز تجربه کنند.

  • گردشگر گردشگری
  • ۰
  • ۰

شهر لاهیجان که در بین ما ایرانیان به عروس گیلان شهرت دارد در شرق گیلان واقع شده است و حدود 45 دقیقه با مرکز استان فاصله دارد. کلمه لاهیجان بر اساس اسناد قدیمی به معنی ابریشم است. شهر لاهیجان نیز در دوران مغول ویران گردید و مجددا آباد شد و رونق یافت. جالب است بدانید که این شهر در اوایل قرن ۸ هجری قمری و در سال ۷۰۵ توسط «اولجایتو» فتح و محل حکومت «کیائیان» شد. عمده محصولات شهر لاهیجان چای و برنج و ابریشم است. شهر لاهیجان نیز همانند بسیاری از شهر های شمالی دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی است که سالانه گردشگران و مسافران را به سوی خود می کشاند. گردشگران در طی سفر به شهر لاهیجان می توانند از بام سبز لاهیجان یا شیطان کوه ، استخر لاهیجان و تله کابین و تالاب سوستانی و مکان های تاریخی چون موزه تاریخ و چای و پل خشتی دیدن کنند. از سوغاتی های بسیار معروف شهر لاهیجان کلوچه های خوشمزه است که معمولا کمتر کسی بی تفاوت از کنار آن ها عبور می کند. گردشگران می توانند با رزرو هتل های لاهیجان در کنار لذت از  جاذبه های گردشگری شهر لاهیجان ، حس آرامش بخش را نیز تجربه کنند.

  • گردشگر گردشگری
  • ۰
  • ۰

این منطقه زیبا، نزدیکترین ساحل به لنگرود بوده و یکی از نقاط توریستی گیلان به شمار می آید که در حدود 10 کیلومتری شرق لنگرود واقع شده است. ساحل چمخاله یکی از بهترین و زیباترین ساحل های ماسه ای ایران محسوب می شود و توانسته با امکانات خوبش گردشگران بی شماری را به خود جذب کند. این شهر از دیر باز مورد استفاده و توجه گردشگران قرار داشته و بعد از شهرستان انزلی دومین قطب توریستی و ساحل فعال در خطه گیلان به شمار می رفته است و دلیل آن هم قرار گرفتن بخش اعظم اراضی شهر در کنار ساحل دریا است .  از امکانات رفاهی و تفریحی ساحل چمخاله می توان به وجود رستوران و سفره خانه های سنتی و امکانات تفریحی چون قایق سواری ، جت اسکی ، شاتل سواری ، دوچرخه سواری و موتور چهار چرخ اشاره کرد. گردشگران می توانند با رزرو  هتل ماندگار چمخاله  و اقامت در هتل ماندگار لنگرود  در کنار لذت از  جاذبه های گردشگری شهر لنگرود ،  حس آرامش بخش را نیز تجربه کنند.

  • گردشگر گردشگری
  • ۰
  • ۰

خانه تاریخی منجم باشی از آثار تاریخی دوره قاجار که دارای معماری و طبیعت جذابی برای گردشگران  و نماد اصلی شهر لنگرود است . خانه منجم باشی از چند بخش بزرگ و کوچک تشکیل شده است. همانند بسیاری دیگر از خانه های قاجاری، در اینجا نیز بخش های اندرونی و بیرونی، بخش های اصلی آن هستند. سردر ورودی این خانه منجم باشی به صورت هلالی ایجاد شده است و حاوی گچ بری های ساده است. این خانه در دوطبقه ساخته شده است و طبقه فوقانی دارای 3 اتاق و یک سالن پذیرایی است . برای طبقه فوقانی ایوانی به عرض 1 متر و طول 10 متر ایجاد کرده اند که چهار ستون سقف این ایوان را سرپا نگاه داشته است. سقف و بام بنای منجم باشی به شیوه بناهای سنتی گیلان واشن ریزی شده و از چوب و سفال پوش است. بنای تاریخی منجم باشی در محله فشکالی شهر لنگرود و در کنار اداره برق و سبزه میدان واقع شده است. گردشگران می توانند با رزرو هتل ستاره دریا لنگرود  و اقامت در هتل ستاره دریا چمخاله  در کنار لذت از  جاذبه های گردشگری شهر لنگرود ،   حس آرامش بخش را نیز تجربه کنند.

  • گردشگر گردشگری
  • ۰
  • ۰

لنگرود شهری زیبا در شمال ایران  در استان گیلان است. نام لنگرود برای نخستین بار در سال ۵۱۲ هـ. ق در متون تاریخی ذکر شده است. این شهر زیبای شمالی در طول تاریخ حوادث مهمی را به خود دیده است. در زمان نادرشاه این شهر به عنوان پایگاه دریایی و کارخانه کشتی‌سازی انتخاب شد. در عهد قاجار نیز لنگرود از مناطق مهم ایران به حساب می‌آمد . شهر لنگرود امروزه یکی از مناطق مهم استان گیلان است و در میان شهرهای شرق گیلان از موقعیت جالب توجهی برخوردار است . شهرستان لنگرود با وسعتی حدود ۹۰۰ کیلومترمربع در ناحیه شرق گیلان قرار گرفته است و فاصله آن با مرکز استان ۶۰ کیلومتر است. لنگرود از شمال به دریای خزر، از جنوب و غرب به لاهیجان و از شرق به رودسر منتهی می‌گردد. بافت قومی مردم لنگرود گیلک و به زبان گیلکی با لهجه بیه پس صحبت می‌کنند. از محصولات عمده کشاورزی لنگرود می‌توان به انواع برنج، چای، صیفی‌جات وهمچنین صید ماهی در این شهر اشاره کرد.  بازار هفتگی لنگرود در روزهای شنبه و چهارشنبه با استقبال فراوان برگزار می‌گردد. همچنین  کشت کنف و در زمینه صنعت صنایع فلزی از جمله تفنگ سازی (شکاری) از رونق بالایی برخوردار است که به علت مرغوبیت و کیفیت، طرفداران زیادی دارد . از جاذبه های تاریخی و طبیعی شهر لنگرود می توان به پل خشتی ،  خانه منجم باشی و .....ساحل زیبای چمخاله و تالاب کیا کلایه  و روستاهای زیبای اطراف آن اشاره کرد. گردشگران می توانند با رزرو هتل های لنگرود در کنار لذت از  جاذبه های گردشگری شهر لنگرود حس آرامش بخش را نیز تجربه کنند.

  • گردشگر گردشگری
  • ۰
  • ۰

منطقه آزاد تجاری ساحل کاسپین  انزلی در جاده زیباکنار به انزلی قرار دارد.  منطقه آزاد تجاری کاسپین در زمینی به مساحت ۲۳۶۰۰ متر مربع با زیربنای ۱۲۰۰ متر مربع مشتمل بر ۴۵۰ واحد تجاری در فضایی با چشم انداز زیبا به دریا و جنگل ساخته شده است. دارای ۸ ورودی اصلی، ۳ رستوران بزرگ ، چندین کافی شاپ و قهوه خانه سنتی، بخش سرویس دهی خدمات اداری و مرکز اطلاع رسانی با امکانات تفریحی و اقامتی برای بازدید کنندگان مهیا می باشد . بسیاری از گردشگران از اقصی نقاط ایران معمولا برای رفتن به منطقه کاسپین با یک تیر چند نشان می زنند . زیرا که در منطقه کاسپین هم امکان تفریح و ساحل گردی وجود دارد که زیبایی ای ن مطقه را دو چندان نموده و همچنین امکان خرید از مجتمع‌های تجاری بسیار شیک و مدرن و همچنین به دلیل واقع بودن در شهر و خیابان پاسداران یکی از مجتمع های تجاری محبوب ا چه برای مردم شهر و چه برای مردمی که به قصد مسافرت به این شهر آمده اند ، است . مجتمع های تجاری کاسپین همه روزه باز است و تنوع کالایی بسیار بالایی دارد. شما می توانید انواع کالای مورد نظر خود را مانند پوشاک، خوراکی، لوازم آرایش و … را در  مجتمع تجاری کاسپین با قیمت مناسب پیدا کرده و خریداری نمایید. کلیسای مریم مقدس در مراسم های مختلف پذیرای ارامنه شهر و مهمانان دیگر می باشد. گردشگران می توانند با رزرو هتل جهانگردی انزلی  و  اقامت در هتل جهانگردی بندر انزلی در کنار لذت از  جاذبه های گردشگری کلیسای مریم مقدس انزلی  ،  حس آرامش بخش را نیز تجربه کنند.

  • گردشگر گردشگری
  • ۰
  • ۰

کلیسای مریم مقدس در شهر بندر انزلی و  کنار شهرداری انزلی واقع شده است . این کلیسا جز سومین کلیسای شهر انزلی محسوب می شود که توسط شخصی به نام آواک ملک اله وردیان با هزینه شخصی ساخته شده است. قدمت بنای تاریخی کلیسای مریم مقدس به دوران قاجاریه باز می گردد. کلیسا به شکل مستطیل با جهت شرقی- غربی است و سه ورودی در اضلاع شمالی، جنوبی و غربی دارد. در ضلع شرقی، محراب کلیسا قرار دارد که به وسیله اختلاف ارتفاع، از بقیه فضاها جدا شده است. دیوارهای خارجی این کلیسا با سیمان و دیوارهای داخلی با گچ پوشانده شده‌اند . در دو سمت محراب کلیسا اتاقک‌هایی قرار دارد. سقف کلیسا بر روی چهارستون استوار است. گنبد ناقوس‌خانه کلیسا با شش ستون در بالای ورودی سمت غرب کلیسا قرار دارد. کلیسای مریم مقدس در مراسم های مختلف پذیرای ارامنه شهر و مهمانان دیگر می باشد. گردشگران می توانند با رزرو هتل سفیر انزلی و اقامت در هتل سفیر بندر انزلی در کنار لذت از  جاذبه های گردشگری کلیسای مریم مقدس انزلی  ، حس آرامش بخش را نیز تجربه کنند.

  • گردشگر گردشگری
  • ۰
  • ۰

حافظیه بندر انزلی یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم این شهر زیبا است. در اوایل دوره پهلوی در مجاورت شهرداری انزلی، بنای سفید زیبایی برای اجرای موسیقی ساخته شد که به دلیل شباهت با بنای آرامگاه حافظ به آن حافظیه می گویند . مساحت کلی بنای حافظیه بندر انزلی 76 متر مربع است و ستونهای بلند، دیواره کوتاه نرده ای و بامی گنبدی شکل از ویژگی های ظاهری آن است. در دو سوی بنا پنج پله کوتاه قرار دارد که شما را به داخل محوطه راهنمایی میکند و در مرکز بنا هم تصویر چنگ موسیقایی با موزاییک نقش بسته است . همچنین جالب است بدانید که بنای حافظیه توسط مهندسان آلمانی ساخته شد. امروزه از مکان حافظیه به عنوان نمایشگاه صنایع دستی و نقاشی استفاده می شود. گردشگران می توانند با رزرو هتل ملل انزلی و اقامت در هتل آپارتمان ملل بندر انزلی در کنار لذت از  جاذبه های گردشگری حافظیه انزلی  ، حس آرامش بخش را نیز تجربه کنند.

  • گردشگر گردشگری