معرفی هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراکز اقامتی ایران

معرفی هتل ها و هتل آپارتمان های تهران، مشهد، بندرعباس، کیش، قشم

معرفی هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراکز اقامتی ایران

معرفی هتل ها و هتل آپارتمان های تهران، مشهد، بندرعباس، کیش، قشم

معرفی هتل ها و هتل آپارتمان های تهران، مشهد، بندرعباس، کیش، قشم

۵۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 شهر ساحلی بابلسر یکی از شهرهای زیبا و پرجاذبه در زمینه گردشگری مازندران است که در کنار دریای خزر و هتل مرضیه بابلسر با جاذبه ها و زیبایی های طبیعی و مواهب خدادادی سالانه مسافران و گردشگران داخلی و خارجی زیادی را به سمت خود جذب می کند.  رودخانه بابلرود که از وسط این شهر می‌گذرد، شهر را به دو قسمت تقسیم می‌کند و دو پل زیبا بر روی این رود که یکی توسط متخصصین آلمانی و دیگری توسط متخصصین ایرانی ساخته شده منحصر به فرد است.شهر آمل، با توجه به اشیاء و سکه هایی که از آن به دست آمده؛ در دوره ساسانی، پایتخت یا مرکز آن منطقه بوده است. احتمالا، مردم آمل در زمان حکومت مهدی، خلیفه عباسی، به دین اسلام روی اوردند و بعد از آن بناهای اسلامی در آنجا بنا شد. راسته اصلی بازار قدیم آمل، به همراه راسته‌های فرعی منشعب از آن (راسته عطاران، راسته پالان دوزان، راسته نمدمالان و نوراسته) و هتل شهر آمل ، نقش مهمی در تشکیل و تعریف محدوده بافت دارند. راسته اصلی دقیقاً و بلافاصله بعد از پل دوازده چشمه (جنوب شرقی بافت)، آغاز و به صورت قطری و طولی در بافت حرکت کرده و تا نزدیکیهای مرکز اصلی کاشی محله (مسجد جامع علی کوچک)، ادامه پیدا می‌کند.

  • گردشگر گردشگری
  • ۰
  • ۰

شهرستان تنکابن واقع در غرب مازندران با ترکیبی متنوع از جاذبه‌هایی مانند دریا، دشت، جنگل و کوهستان برای انواع تورها و گردش مناسب است. زیبایی‌های طبیعی و رویایی ارتفاعات 2000 و 3000، آب‌وهوای مطبوع ییلاقی و چشم‌اندازهای خیره‌کننده ساحلی، این شهرستان را به مرکز جذب گردشگر تبدیل کرده است.جاده 2000 تنکابن را از آن رو برایش نامگذاری کرده‌اند که اواخر جاده به ارتفاعات بالا و به‌قول برخی ارتفاع 2هزار متری از سطح دریا می‌رسد؛ آن قدر بالا که در مه فرو می‌‌روی. قله سیالان، اثر طبیعی خشکه‌داران، آب گرم معدنی فلکده، آبشار فرهادجوی، دشت دریاسر، غاردانیال و پارک چالدره از مهم‌ترین جاذبه‌های این شهرستان است.نشتارود، عباس‌آباد، سلمانشهر و کلارآباد از توابع تنکابن است که هریک از این شهرها بهترین محل برای اقامت یا تفریح گردشگران حتی در زمستان هستند. هتل چالدره تنکابن یا هتل چالدره در این منطقه واقع شده است.

  • گردشگر گردشگری
  • ۰
  • ۰

عباس آباد بهشهر یکی از دیدنی ترین مناطق شمال کشور است که تاریخ و طبیعت را با هم تلفیق کرده و اثری به یاد ماندنی پدید آورده است. درباره بهشهر می گویند که چون مادر شاه عباس، بهشهری بوده، او با مسافرت به بهشهر، این شهر را پایتخت تابستانی خود کرده و نام آن را به اشرف‌البلاد، یعنی بهترین و شریف‌ترین شهرها، تغییر داده است و در همین زمان ها کاخ‌ها و عمارت‌هایی را در بهشهر بنا کرده است. این مجموعه از جمله بناهای شگفت انگیز دوره شاه عباس صفوی در استان مازندران است. این مجموعه شامل کوشک داخل آب بندان، حمام، برج آجی، محوطه گلباغ، جاده سنگفرش و ... بوده که در سال 1021 قمری به دستور شاه عباس اوی ساخته شد. هتل مروارید صدرا در بهشهر آماده پذیرایی از گردشگران می باشد.

  • گردشگر گردشگری
  • ۰
  • ۰

محمودآباد یکی از زیباترین نواحی شمال ایران و استان مازندران است که در آن ساحل دریا به باریک‌‌ترین پهنای خود می‌رسد.که از نظر توسعه توریسم ساحلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. هتل مروارید خزر در نزدیکی این منطقه به انواع خدمات و تجهیزات گردشگری مجهز است.محمودآباد در گذشته پیش‌بندر بوده وبه عنوان یکی از کانون‌های حمل و نقل کالاهای تجاری ایران و روسیه ایفای نقش می‌کرد که با توسعه بنا در نوشهر و انزلی از اهمیت آن کاسته شد. هتل نارجستان نور یا هتل نارنجستان در نزدیکی پارک بسیار زیبای شهرداری محمود آباد یکی دیگر از اماکن تفریحی این شهرستان ساحلی می باشد ، این پارک از فضای سبز بسیار مناسبی جهت استراحت برخوردار می باشد و از امکانات خوبی چون شهر بازی ، کافی شاپ ، فضای سبز مناسب و محل مناسب شنا برخوردار می باشد.

  • گردشگر گردشگری
  • ۰
  • ۰

مجموعه‌ای شامل پنج ویلا در ضلع شمالی میدان معلم شهر چالوس در سازمان جنگل‌های و در فاصله اندکی از هتل پارسیان خزر یا هتل هایت خزر (هتل هایت) و جانب شرقی رودخانه چالوس واقع شده‌است. در گذشته (قبل از انقلاب) این محوطه شامل چندین هکتار بوده که پوشیده از درختان مرکبات وبخشی نیز دارای پوشش درختچه ها و گلهای تزئینی زیبا بوده که به تدریج از وسعت آن کاسته شده و به بخشهای دولتی بمنظور کاربری دیگر صورت گرفته شد این ویلاها  به سبک ویلاهای هلندی وبمنظور پذیرایی از کارمندان رده بالای دولتی ومیهمانان خارجی تعبیه شده بود .طراحی اتاقها و همینطور نمای خارجی آن زیبا و فضاهای خصوصی به خوبی رعایت شده که خود موجب آرامش بخشی خاص به ساکنین آن میدهد. علاوه بر سنگ مصالح متداول روز از جمله آجر و چوب و … در ساخت آن‌ها بکار رفته‌است.

  • گردشگر گردشگری
  • ۰
  • ۰

تله کابین رامسر که در مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز رامسر در 5 کیلومتری غرب رامسر  و نزدیکی هتل نیستان رامسر و هتل پارسیان رامسر واقع شده است از جاذبه های توریستی رامسر است این تله کابین در فاصله ۱۰ دقیقه از رامسر به سمت چابکسر از مبدا ساحل تا بر فراز کوه ایلمیلی امتداد یافته است و دارای محیطی جذاب می باشد که با توجه به وجود پیست کارتینگ، مراکز خرید، کافی شاپ و مراکز تفریحی، شهربازی، هتل و… محیطی شاد و کامل را رقم زده است.در حاشیه جنوب شرقی شهرک نمک آبرود و در نزدیکی هتل لیان رامسر مرتفع ترین تله کابین کشور قراردارد . تله کابین نمک آبرود در سال 1372 با تلاش کارشناسان ایرانی احداث و به بهره برداری رسیده است . تله کابین منحصر بفرد نمک آبرود بازدیدکنندگان را در مدت 12 دقیقه در ارتفاع 970 متری به قله کوهستان مدوبن با اشراف بر منظره زیبای پانورامای جنگل و دریای خزر می رساند .

  • گردشگر گردشگری
  • ۰
  • ۰

کاخ چایخوران که از بناهای دوره پهلوی اول است در جنوب میدان معلم چالوس و در منطقه‌ای موسوم به محوطه کاخ واقع شده و اکنون به عنوان مکان اداره میراث فرهنگی چالوس مورد استفاده قرار دارد که هتل بام سبز رامسر و هتل بام رامسر در نزدیکی این اثر قرار دارد. هتل اشک رامسر در شهر رامسر و نزدیکی این پل که در مرکز شهر و بر فراز رود چالوس قراردارد بنای آن در سال ۱۳۱۱ هـ.ش شروع و در سال ۱۳۱۲ به بهره‌برداری رسید. طول پل ۲۰۰ متر و عرض گذرگاه باجان پناه ۶٫۵ متر می‌باشد. قسمت فلزی آن دارای یک چشمه به طول ۶۸٫۵ متر است و در سو به دو دهانه طاق منتهی می‌شود. اتصالات فلزی تماماً پرچ کاری و به گونه تزئینی است. دو طرف پل به صورت پایه چراغ‌ها و مجسمه شیرهای سیمانی آراسته شده‌است.

  • گردشگر گردشگری
  • ۰
  • ۰

قلعه مارکوه مربوط به دوران‌های تاریخی پس از اسلام است و در شهرستان رامسر، شهر کتالم، مسیر جاده تلارسر واقع شده. نام این قلعه برگرفته از کوهی است که بر روی آن قرار دارد. در مورد نام این کوه نیز نظرهای گوناگونی وجود دارد. برای مثال عده ای وجود مار در این کوه را علت نامگذاری این کوه میدانند که البته با توجه به اینکه در گویش محلی استفاده از کلمه فارسی "مار" رایج نبوده، احتمال این علت نامگذاری را بسیار کم می کند. هتل رامسر و هتل کوثر رامسر و هتل جهانگردی چلندر آماده حضور گردشگران می باشد. در تعاریف مردم محلی به تونلی درون این قلعه اشاره می شود که انتهای آن به روستای نیاسته که در پایین مارکوه قرار دارد ختم میشده و در گذشته سربازان برای خروج یا ورود اضطراری ازآن استفاده می کردند که البته با تحقیقات انجام شده مشخص شده که این امر صحت نداشته و چاله ی موجود در قلعه به دلیل عدم دسترسی مستقیم قلعه به آب، کاربرد سردآب داشته و تونل نیست

  • گردشگر گردشگری
  • ۰
  • ۰

 پارک جنگلی سیسنگان علاوه بر جاذبه های گردشگری و توریستی ، سیاست حفظ و حراست از گونه های نادر و حفاظت شده گیاه شمشاد را به طور جدی دنبال می کند . این پارک یک جنگل نمونه و طبیعی از جنگل های جلگه ای شمال ایران است که ترکیب و تنوع گونه های درختی آن جذابیت دارد . در این پارک جنگلی درختان بلوط با قطر بیش از دو متر و همچنین گونه های شمشاد و افرا دیده می شود و مساحت قابل توجه و در کنار دریا بودن ، به آن زیبایی کم نظیری داده است . هتل عرش نوشهر و هتل عرش در نزدیکی این پارک قرار دارد. تنوع گونه ای و طبیعی بودن در پارک جنگلی سی سنگان ، در مقایسه با پارک جنگلی نور و موارد مشابه بیشتر است و اشکوب بندی بالاتری دارد. در بخش ساحلی که به مساحت ۳۰ هکتار در حاشیه جاده کناره قرار دارد ، درختان و درختچه هایی همچون توسکا ، لَرگ ، بلوط ، آزاد ، انجیر ، داغداغان ، انار ، ازگیل ، شیردار ، جَل ، خُرمندی ، توسکای قشلاقی ، سرخ ولیک ، نمدار ، شب خسب ، گوجه جنگلی ، ازگیل و گلابی جنگلی ، توت ، بلند مازو ، پلت ، اُوجا ، انجیلی ، سیاه تَلُو ، سیاه ال و سیاه اربه دیده می شود .

  • گردشگر گردشگری
  • ۰
  • ۰

شهر توریستی و دیدنی نوشهر در ساحل دریا و در 164 کیلومتری ساری و 205 کیلومتری تهران قرار گرفته است. این شهر به لحاظ موقیعت خاص جغرافیایی و مجاورت با جنگل و دریا یکی از دیدنی ترین شهر های استان مازندران بشمار می رود. نوشهر نزدیکترین بندر شمالی کشور به پایتخت است. از جمله هتل نوشهر و هتل های نوشهر آماده پذیرایی از گردشگران می باشد. فرودگاه این شهر در میان فرودگاه های شهر های شمالی کشور، کوتاه ترین فاصله هوایی را به فرودگاه بین المللی تهران دارد. خشی از ارتفاعات جنگلی منطقه نوشهر موازی با ساحل دریاست بطوری که از دریا بین 2 تا 7 کلیومتر فاصله دارد. رودخانه های ماشلک، امیرود، خیرود و گلندرود در خاور و کرکرودسر در باختر، از جمله رودخانه های اطراف شهر بشمار می روند، رودخانه ای نیز در مرکز شهر جاری است( رودخانه گردکل )، حاشیه این رودخانه با گلهای رنگارنگ و درخت تزیین شده و به بلواری زیبا مبدل گردیده است.

  • گردشگر گردشگری