معرفی هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراکز اقامتی ایران

معرفی هتل ها و هتل آپارتمان های تهران، مشهد، بندرعباس، کیش، قشم

معرفی هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراکز اقامتی ایران

معرفی هتل ها و هتل آپارتمان های تهران، مشهد، بندرعباس، کیش، قشم

معرفی هتل ها و هتل آپارتمان های تهران، مشهد، بندرعباس، کیش، قشم

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تهران شهری بزرگ در شمال ایران و پرجمعیت ترین شهر کشور است. با وجود اینکه قدمتی چند صد ساله دارد و در شمال شهر تاریخی ری که سال ها پایتخت ایران بوده است واقع شده ولی به لحاظ اصالت بر خلاف سایر شهر های ایران دارای فرهنگ، سوغات یا ابنیه هایی نیست که اصالت خود را از آنها گرفته باشد در واقع تهران شهری است که با توجه به موقعیت سیاسی خود و به ویژه در صده اخیر مرکز تردد مردم سراسر ایران و محل وقوع دو انقلاب تاریخ ساز برای کشور بوده است و در واقع ملقمه ای از همه ی فرهنگ های ایران است. به همین خاطر شما فرهنگ های اقوام و شهر های مختلف ایران را در هر گوشه ای از این شهر میتوانید ببنید. ولی در سال های اخیر بعد مدرن و سرمایه داری نسبت به دیگر ابعاد آن برتری دارد. به همین خاطر چیز هایی را که شما نمیتوانید در سایر شهر های ایران پیدا کنید در تهران میتوانید آن را به آسانی پیدا کنید و این برای مسافران شهر تهران می تواند از جمله جاذبه های آن باشد. پس اگر دنباله تازه ها هستید پیشنهاد میکنیم که مسیر سفر خود را به سمت تهران بچرخانید.

برای هر مسافری در بدو ورود به شهر تهران مسئله اقامت در اولویت قرار دارد. هتل های تهران در سراسر شهر به اندازه کافی پراکنده شده اند و شما با توجه به محل هایی که برای تردد برای شما اولویت دارد می توانید هتل خود را انتخاب کنید. برای مثال اگر قصد رفتن به نمایشگاه بین المللی تهران را دارید میتوانید یک اتاق مناسب در هتل استقلال رزرو کنید یا اگر برای تجارت به تهران می آیید و می خواهید یک قرار کاری تمام عیار را تدارک ببینید پیشنهاد ما رزرو اتاق در هتل تازه تاسیس و 5 ستاره هتل اسپیناس پالاس است. شما در هتل اسپیناس پالاس تهران می توانید شبی آرام را در محیطی مجلل سپری کرده و صبح پس از صرف صبحانه ای کامل، در فضاهای تعبیه شده هتل جلسه کاری خود را با خیال راحت و با بهره گیری از کادر مجرب هتل اسپیناس پالاس بر گذار کنید.

از دیگر موارد مهم در مدت اقامت شما در شهر تهران غذا می باشد. در تهران شما غذای خاصی را نمیتوانید پیدا کنید ولی غذا های خاص هر شهر دیگری را در رستوران های شهر تهران میتوانید پیدا کنید اینجا پر است از انواع رستوران ها با غذا های سنتی و محلی و فست فود های باحال و شیک. میانگین قیمت غذا در رستوران های گران قیمت حدود 60 هزار توان و در رستوران های معمولی 15 هزار تومان می باشد.

برای سفر به تهران نیز می تونید از فرودگاه های امام خمینی و مهرآباد و همچنین از ترمینال های اتوبوس رانی تهران که در چهار طرف و مرکز شهر قرار دارند و به سراسر ایران در هر ساعتی اتوبوس در آنها یافت میشود استفاده کنید. همچنین راه آهن تهران در خیابان ولیعصر نیز قطار برای تردد در ایران را دارد به ویژه برای مسیر تهران به مشهد و بر عکس و همچنین شما میتوانید از امکانات رزرو هتل مشهد در فرودگاه های مشهد نیز استفاده به عمل بیاورید.

در آخر هم تهران پر است از مکان دیدنی انواع موزه های، بنا ها، کاخ ها و فضا های طبیعی و جاذبه های فضای سبز که از دیدن آنها لذت خواهید برد و به ویژه لذت خرید در انواع پاساژ ها و مراکز خرید بسیار بزرگ که در سطح خاورمیانه تک هستند.

 

  • گردشگر گردشگری