معرفی هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراکز اقامتی ایران

معرفی هتل ها و هتل آپارتمان های تهران، مشهد، بندرعباس، کیش، قشم

معرفی هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراکز اقامتی ایران

معرفی هتل ها و هتل آپارتمان های تهران، مشهد، بندرعباس، کیش، قشم

معرفی هتل ها و هتل آپارتمان های تهران، مشهد، بندرعباس، کیش، قشم

  • ۰
  • ۰

انتخاب یک هتل مناسب برای سفر بسیار مهم است، چرا ؟ چون ما نیاز داریم که شب را در جایی بخوابیم، و البته این مهم ترین بخش یک مسافرت هم هست، اگر شب را در هتلی مناسب اقامت داشته باشیم و در آرامش بخوابیم انرژی زیادی خواهیم داشت تا از بقیه مسافرت خود لذت ببریم.

اما رزرو هتل مناسب نیاز به یک برنامه دارد تا از طریق آن بتوانیم بهترین انتخاب را انجام دهیم.

ما در رزرواسیون آریا سعی کردیم چند گام ساده را برای رزرو هتلی که بتواند نیاز های شما را پاسخ دهد پیشنهاد کنیم.

                       

هتل ها را با هم مقایسه کنید

اگر اطلاعی از هتل های شهر مورد نظر خود ندارید، آنها را با هم مقایسه کنید، یکی از موارد مهم در رزرو هتل، قیمت اتاق های هتل ها می باشد، پس وارد سایت رزرواسیون آریا بشید و به صفحه هتل های شهر مورد نظر خود برید و ابتدا جدول قیمت های هر هتل را مشاهده و متناسب با بودجه ای که در نظر گرفته اید از میان آنها انتخاب کنید. از موارد دیگری که میتوانید در مقایسه بین هتل ها به آن ها توجه کنید امکانات اتاق های هتل ها و امکانات عموم هتل ها هست. برای مثال آیا هتل اینترنت وای فای دارد، پارکینگ در دسترس می باشد و یا استخر در هتل وجود دارد یا خیر.

 

موقعیت هتل بر روی نقشه را بررسی کنید

موقعیت هتل بر روی نقشه از این جهت مهم است که به شما فاصله هتل تا مکان های مختلف را نمایش میدهد. این مهم است که فاصله هتل تا فرودگاه، ترمینال یا ایستگاه راهن چقدر است، این موضوع در صرفه جویی زمان و پول اهمیت پیدا میکند. علاوه بر این شما میتوانید فاصله هتل تا مراکز خرید، مکان های تاریخی یا اگر سفر شما کاری است تا محل که هر روز قصد رفت آمد به  آن را دارید، مشاهده کنید. برای مثال اگر قصد سفر به مشهد را برای زیارت حرم امام رضا دارید فاصله حرم تا هتل برای شما مهم خواهد بود یا قصد سفر کاری در شهر تهران را دارید اینکه هتل در محدوده طرح ترافیک است یا خیر اهمیت دارد. شما میتوانید در هنگام رزرو هتل از طریق سایت رزرواسیون آریا موقعیت هتل را بر روی نقشه گوگل بررسی کرده و همچنین ما فاصله هتل تا مکان های مهم هر شهر را به طور جداگانه در صفحه هر هتل قرار داده ایم.

 

تصمیم بگیرید که چه چیز هایی برای شما مهم است

به مواردی که در خانه برای شما مهم هست در هنگام  رزرو هتل نیز اهمیت بدهید، هتل هم مانند خانه شما است. برای مثال اگر شما از سرویس فرنگی یا سرویس ایرانی استفاده میکنید توجه کنید که در اتاق های هتل موجود باشند، اگر هر روز به موهایتان سشوار میکشید، ببینید آیا هتل سشوار را رایگان در اختیارتان میگذارد یا برای آن از شما هزینه دریافت میکند. دقت نکردن به موارد کوچک گاهی اعصاب شما را بهم میریزد، همچنین اگر نیمه شب به هتل می رسید حتما از قبل چک کنید که پذیرش هتل به صورت 24 ساعت کار میکند یا خیر، اگر شما نیمه شب برسید و پذیرش هتل تعطیل باشد آن وقت باید با این همه خستگی سفر چند ساعتی هم مهمان لابی هتل باشید. در رزرو هتل دقت کنید که هتل ها چه امکاناتی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار میدهند ممکن است قیمت اتاق های یک هتل نسبت به هتل دیگری گران تر باشد ولی مثلا استخر، سونا، جکوزی، ماساژ یا باشگاه بدنسازی یا زمین تنیس را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد. 

جدای از این موارد شما می توانید بر روی سایت رزرواسیون آریا انتخاب های مختلفی داشته باشید مثلا اگر دوست دارید در یک هتل با معماری سنتی اقامت کنید میتوانید هتل های یزد را رزرو کنید، یا اگر علاقه دارید یک سفر مذهبی را تجربه کنید می توانید از طریق سایت رزرواسیون آریا برای رزرو هتل های مشهد اقدام کنید، یا اگر میخواهید شب را در یک هتل سنگی که اتاق های آن همگی با دست تراشیده شده اند اقامت داشته باشید میتوانید هتل لاله کندوان را رزرو کنید. همچنین اگر برای سفر های کاری مثلا به شهر تهران می آیید از بین هتل های تهران میتوانید هتل استقلال تهران را رزرو کنید یا اگر دوست دارید در یک هتل لوکس اقامت داشته باشید میتوانید هتل اسپیناس پالاس تهران در سعادت آباد را رزرو کنید و یا اگر محیط آرام و دنج مناسب شما است هتل اوین تهران را به شما پیشنهاد میکنیم.

حال اگر قبلا در مورد انتخاب هتل و رزرو هتل این مسائل را در نظر نگیرید و آنها مهم ندانید در طول سفر مجبور می شوید مشکلات مختلف را تحمل کنید و به جای لذت بردن از سفر رنج ان را با خود حمل کنید، پس چیز هایی که برای شما مهم است را در رزرو هتل جدی بگیرید.

 

تلفن را بردار !

با وجود همه مواردی که در بالا گفته شد و تلاش همکاران ما برای ارائه کاملترین اطلاعات بر روی سایت رزرواسیون آریا باز هم ممکن است مواردی برای پرسیدن وجود داشته باشد پس اگر فکر میکنید که هنوز سوالاتی وجود دارد که پاسخ آنها را در سایت نیافته اید تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید. شاید یکی از موارد زیر سوال شما باشد.

آیا در هتل اتاقی وجود دارد که به سمت حرم نما داشته باشد؟

آیا ایستگاه مترو در نزدیکی هتل وجود دارد؟

اتاق ها به صورت فول برد (صبحانه، نهار، شام) ارائه میگردد یا فقط با صبحانه ؟

آیا غذا در داخل اتاق های هتل نیز سرو میگردد؟

قوانین لغو رزرو در این هتل به چه صورت است؟

چه امکاناتی برای افراد معلول وجود دارد؟

آیا در هتل آسانسور در دسترس می باشد؟

برای کودکان کمتر از چند سال هزینه ای برای اقامت دریافت نمی شود؟

 

تهیه شده توسط رزرواسیون آریا

  • ۹۵/۰۴/۲۶
  • گردشگر گردشگری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی